Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny Wennerlund - 6 januari 2010 16:30

Hej allesammans,


Min man var och hälsade på här ett tag från och med nyår, det var så kul..

Eller man kanske ska säga skönt istället..

Jag menar jag hade ju inte sett honom på 5 månader, men men.

Tiden han var här gick för fort, vi var tillsammans hela tiden men ändå gick det för fort.

Men i alla fall nu är han tillbaka i Tyskland och väntar på sitt visum här i Sverige och rätten att vara med mig och med sin dotter (som föds i maj), han ska också jobba för att vi ska få mer pengar till bebisen och grejjer..


Förresten jag har fått egen lägenhet igen, i kungsängen, jag ska till upplands-brohus på tisdag och skriva på kontraktet sen så blir det flytt sista januari eller första februari..

Det ska bli så bra att få ha min egen lägenhet, så skönt att slippa bo med mamma, jag menar skitsnällt och så att jag får bo här men det är trångt, jag sover ju på golvet i vardagsrummet.

Och dessutom har jag ju en liten tjej i min mage en sådan som faktiskt behöver sin egen familj under ett och samma tak, och det är ju inte möjligt som det är nu...


Det var allt för denna gång, hoppas ni blir glada för det lilla jag skriver..

Presentation


Välkommen till Life Yelicious - Style!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Favvobloggar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards