Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Long time no see..

Av Jenny Wennerlund - 6 januari 2013 13:23

Jaa vad ska man säga, Jalal stack med min dotter i slutet av augusti och jag har träffat henne en gång sen dess.

Men men vad gör man? Det finns väl inget man kan göra egentligen?

Det enda jag kan påverka och göra något åt nu är ju mig och mitt liv, ellerhur?


Men efter regn kommer solsken heter det ju och jag kan kanske tro på det igen.. Lite smått sådär, jag träffade världens gulligaste och mysigaste killle 16 december -12, men av respekt för honom nämner jag inga namn än så länge, men vi kan kalla honom P..  Vi har träffats 6 gånger nu och över natten alla gånger, jag mår så bra när han är här. Faktiskt så mår jag bättre allt som allt just nu, jag tror det har med P att göra. Han får mig att känna såna där känslor man hade för killar när man var yngre, sånt där fladder, kan inte äta framför honom, kan inte slita händerna eller blicken från honom..

Jaa ni vet allt det där man går igenom med första kärleken när man var yngre.

För Ja jag är kär, ohh så kär jag är i P, jag tror inte jag kännt såhär för någon annnan av mina killar, eller tjejer för den delen. Jaa jag är BI och stolt om ni inte visste det..


Men som sagt inget här i livet är särskillt lätt så det är ju ett problem på den fronten också, han har blivit djupt sårad (tror jag) så djupt att han har blivit kännslokall, säger han. Men det märks att det inte är helt, det är bara något form av skydd för att det inte ska kunna hända igen antar jag. Men i alla fall det här innebär då för mig att vi inte kan ha ett förhållande, att vi helt enkelt inte har den framtid ihop som jag alltid hoppas på finns där ute någonstans för mig också... =(

Så ja det är ju tråkigt, men man kan ju alltid hoppas att det ändrar sig, och hoppas gör jag ju. Jag lever på hoppet, tyvärr men är man som jag så är man! Jag kan inte ändra på mig hur gärna jag än vill, jag har försökt men det blir konstigt i längden och jag faller tillbaka i mitt gamla spår igen..

Men men han vet hur och vad jag känner för honom (jag säger det till honom ofta) mer än så kan jag väl inte göra som det är nu?

+ han har min blogg så han kommer ju läsa det här också =)

Men att han fortsätter att vilja vara med mig sedan jag sa hur jag känner, det kan väl bara vara ett gott tecken va? Eller också är jag dum i huvudet och misstolkar allt, igen =/


Vad tror ni?


Och jaa det är rätt blogg jag har bara äntligen fått byta mitt namn så att jag nu heter Yennyy Rosqvist istället för Jenny Wennerlund =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Wennerlund - 1 februari 2020 02:23

Why do I always fall for unavailable men? And why do I always fall for emotionally broken men, men I somehow wanna ?fix?.. Sometimes I even manage to ?fix? them emotionally but when they are ?fixed? they want nothing to do with me anymore. Why? I ...

Av Jenny Wennerlund - 9 augusti 2014 03:18

I gave you my heart, my everything, you kept it and nurtured it for about a month then you broke it into million pieces, gave it back to me and walked away... I don't know if I can ever love again now, you broke me and when you walked away that was ...

Av Jenny Wennerlund - 2 juli 2014 13:53


Jag saknar dig! Jag saknar dig så otroligt mycket, jag vill så gärna ha dig i mitt liv. Jag vill vara den du kan gråta ut hos, igen. Jag vet, jag gjorde fel. Jag förtjänade att förlora dig, men gud jag saknar dig så! Jag vill vara där för dig! ...

Av Jenny Wennerlund - 30 september 2013 13:00

I thought you were the one for me..The one I could love.The one I could hold.The one I could rely on.The one I could lean on.The one I could grow old with and be with for ever..   Instead you go and do this to me, you broke my already broken heart ...

Av Jenny Wennerlund - 29 september 2013 14:33

Jag fattar inte att det ska vara sån hårfin linje mellan Glad & Ledsen,  Lycklig & Deprimerad, Hat & Kärlek, Snygg & Ful (alltså känna sig snygg/ful)...   Jag menar ibland varierar det från dag till dag men ibland varierar det från timme till tim...

Presentation


Välkommen till Life Yelicious - Style!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Favvobloggar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards