Alla inlägg under oktober 2010

Av Jenny Wennerlund - 31 oktober 2010 12:00

Jaa det var ju ett tag sen vi tränade nu, en vecka närmare bestämt... Pga min röda vecka, om man säger så..

Men sen idag så ska vi ju egentligen träna eftersom vi har ju bar 2 lediga dagar i veckan, men nu är det ju så att Jalal (älsklingen) inte orkar pga Yasmeenah. Dem var uppe i natt, eller natt och natt men i alla fall vid 12.00 fick lillan mat (baby semp) och vid 7 gick dem upp igen för att byta blöja ge mat och bli trötta igen, men sen när dem kom tillbaka till sängen för att sova (vid 10) så var det bara lillan som kunde sova...

 

Så jaa jag själv får gå till träningen idag, men då hände det sig att jag fick en idé jag vill ju inte gå dit själv! Så jag tänkte varför inte gå en långis (långpromenad) med Yasmeenah i vagnen istället. Och varför inte bjuda med min mamma (Annelie), Ann - Louise och Angelica (min syster), så jaa vi alla går ut vid halv tre..

Får se hur det går..

 

Av Jenny Wennerlund - 25 oktober 2010 13:30

Min nya dator...

 

Gud vad jag älskar min nya dator! Jag kan göra så mycket med och på den, Jalal's gammla dator klarar inte allt jag vill göra.. Tex att kolla film, gör vi det på den så stängs datorn av efter bara 30 minuter.

Och ja vi har ett stående erbjudande om att fixa den, gratis. Tack A-L, men det blir aldrig av att lämna den till henne. Men men ska väl försöka göra det innan jul i alla fall.

Publicerat i: Allmänt

Presentation


Välkommen till Life Yelicious - Style!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Favvobloggar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards