Alla inlägg under februari 2012

Av Jenny Wennerlund - 29 februari 2012 23:15

Jag står inte ut, vill så gärna vara din vän!Jag vill inte vara ledsen längre, jag vill heller inte se dig ledsen längre! Jag vill göra dig glad igen, jag vill visa dig att det faktiskt finns snälla människor. Människor som bryr bryr sig om varandra.Även om det känns svårt, mörkt och kallt… Så finns det ställen som är sorglöst,  ljust och varmt. Jag vill vara ett sådant ställe för dig!Snälla låt mig!?

Av Jenny Wennerlund - 17 februari 2012 23:00

Tankarna går som en j*vla berg och dalbana just nu och dagarna som varit.

Jag menar dem går hela tiden från 100% tilll 10% till 80% sen till typ 15% igen.

Men dem går nästintill aldrig ända upp och dem går definitivt aldrig hela vägen ner..

Jag skulle så gärna vilja gå hela vägen ner på 0% och stanna där,

men det går aldrig..

Varför?


Det heter ju att hoppet är det sista som lämnar en, och det stämmer verkligen.

Jag vill inget hellre än att han (hoppet)

ska lämna mig ifred just nu, men nej då. Även om jag ber snällt. Snälla gå din väg, men näe då.

Men missförstå mig inte, jag vill inget hellre än att mitt hopp ska ha rätt, men jag är rädd. Så rädd att han ska ha fel, så rädd att än en gång bli mindre och svagare pga sorgen och smärtan.

 

Jag hatar denna längtan och väntan, väntan på att bli något mer, något större.

Jag vill fortsätta vara glad och lycklig för Yasmeenah's skull, hon förtjänar en glad mamma.

Så snälla hopp ha rätt denna gång! För hennes skull… 

Av Jenny Wennerlund - 9 februari 2012 23:15

Föddes en tisdag 27 Maj 2010 på Karolinska sjukhuset i Solna,

klockan var 00:26 på natten.

Hon var 52cm lång och vägde 4340 gram, hennes huvudomfång var 36 cm.

När hon kom till denna värld så hade hon redan fått sina namn. Såhär motiverade mamma och pappa namnen:

Yasmeenah: enades dem om var vackert och enkelt att utala för både farmors och mormors familj.

Det härstammar från det arabiska namnet fast med mammas lite unika stavnig..


Emma kommer från moster Angelica som fick välja ett av sina namn att ge,

och hon valde då Emma med motiveringen "I så fall Emma"


Och sist men inte minst så har vi ju då namnet Khadija som kommer från faster, hon heter ju så..

Mamma ville att hon också skulle få ge sitt namn!

 

Presentation


Välkommen till Life Yelicious - Style!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Favvobloggar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards