Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny Wennerlund - 16 februari 2013 15:11

Asså Gud jag kan fortfarande inte fatta att du är borta, att du aldrig kommer prata med mig igen.
Jag vet vad som har hänt och jag vet att du inte finns mer men ändå, någonstans så tror jag att du kommer börja chatta med mig igen, att du bara väntar på "rätt" tillfälle att snacka om att träffas igen.
Jag vill så gärna, snälla kom tillbaka till oss... Jag saknar dig så jävla mycket! Jag vet att alla andra gör det också, så snälla kom tillbaka till oss eller kom åtminstone till våra drömmar.. Snälla Joniiz

Av Jenny Wennerlund - 7 februari 2013 01:49

Nu har det hänt en del igen, i onsdags fick jag träffa min dotter igen =)
Det gick så bra, jag stod utanför stället vi skulle träffas på och väntade, när jag såg henne kommandes ganska nära så ropade jag hennes namn.. Hon såg upp letandes med blicken och när hon såg mig sken hon upp som en sol och ropade Mamma och sprang fram till mig, hoppade in i min famn och gav mig världens góaste kram!
Vi gick och fikade hon fick bestämma vad hon ville ha, hon tog en rosa munk och jag frågade om hon ville ha godis också och det ville hon ju såklart, så hon fick två godisar en munk och jordgubbssaft.
Äntligen fick jag ge henne julklappen jag har haft hos mig så länge.
Hon blev så glad för lilla sjungandes och hoppandes Tigger, skulle leka med den hela tiden =)
Träffen var i nån timme och sen när vi skildes åt så fick jag två pussar och en inbjudan till hennes far någongång, men jag tror nog inte han skulle bli så glad om jag dök upp hemma hos dem direkt...
Nu ska jag snart träffa henne igen, om bara några timmar =)
Och sen blir det en gång varje vecka, det är en början i alla fall. Jag nöjer mig med det sålänge..

Jag börjar bli något sånär normal sen Joniiz dog också, jag räknar dagarna och kan fortfarande inte sova en hel natt. Men det går sakta framåt, det är ju bra i alla fall.. Men jag tänker på olyckan, hans familj, våra gemensamma vänner och honom hela tiden =(

Det får bli dagens blogginlägg, inte så mycket kanske men jag är så trött nu. Kan knappt tänka klart så godnatt alla därute som läser min blogg... Tack för att ni läser förresten

Presentation


Välkommen till Life Yelicious - Style!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Favvobloggar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards