Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

R.I.P

Av Jenny Wennerlund - 9 januari 2013 05:06

R.I.P
Min älskade vän Joniiz Hanzzon har gått bort...
Saknaden är stor, jag kände dig knappt gubben och ändå sitter jag här i min säng, kan knappt fatta och tårarna bara rinner. Du var en person som alltid fanns där när man behövde en vän!
Jag kommer alltid sakna dig min älskade vän!!!
Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, jag älskar dig nu och för alltid Joniiz!
Hoppas vi möts på andra sidan...
R.I.P Jonatan Hansson (Joniiz Hanzzon)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Wennerlund - 1 februari 2020 02:23

Why do I always fall for unavailable men? And why do I always fall for emotionally broken men, men I somehow wanna ?fix?.. Sometimes I even manage to ?fix? them emotionally but when they are ?fixed? they want nothing to do with me anymore. Why? I ...

Av Jenny Wennerlund - 9 augusti 2014 03:18

I gave you my heart, my everything, you kept it and nurtured it for about a month then you broke it into million pieces, gave it back to me and walked away... I don't know if I can ever love again now, you broke me and when you walked away that was ...

Av Jenny Wennerlund - 2 juli 2014 13:53


Jag saknar dig! Jag saknar dig så otroligt mycket, jag vill så gärna ha dig i mitt liv. Jag vill vara den du kan gråta ut hos, igen. Jag vet, jag gjorde fel. Jag förtjänade att förlora dig, men gud jag saknar dig så! Jag vill vara där för dig! ...

Av Jenny Wennerlund - 30 september 2013 13:00

I thought you were the one for me..The one I could love.The one I could hold.The one I could rely on.The one I could lean on.The one I could grow old with and be with for ever..   Instead you go and do this to me, you broke my already broken heart ...

Av Jenny Wennerlund - 29 september 2013 14:33

Jag fattar inte att det ska vara sån hårfin linje mellan Glad & Ledsen,  Lycklig & Deprimerad, Hat & Kärlek, Snygg & Ful (alltså känna sig snygg/ful)...   Jag menar ibland varierar det från dag till dag men ibland varierar det från timme till tim...

Presentation


Välkommen till Life Yelicious - Style!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Favvobloggar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards